[SNG]elladan1's blog

Píšte si svoj pokrový blog/denník a pomáhajte si s ostatnými hráčmi

[SNG]elladan1's blog

Odoslaťod elladan1 27 Jún 2011 21:04

Nazdar všetci,
Doteraz som bol tu na PP.sk viac-menej pasívny, ale nastal čas, aby som si aj ja založil blog. Priviedol ma k tomu môj prvý „väčší“ úspech, z nadpisu môžete tušiť aký :)
Najprv sa stručne predstavým a v skratke popíšem doterajšiu „pokrovú kariéru“

Volám sa Palo, mám 20 rokov, bývam vo zvolene a momentálne študujem na strojníckej fakulte v Žiline.
Poker hrám od augusta 2009, začínal som ako skoro každý freerollmi. To ma dlho nebavilo a prešiel som na mikro SNG. Dalo by sa povedať, že až „nano“, lebo to boli na Ipokri $0,12 a $0,24 SNG pre 10 ľudí. Postupne aj $0,60 a $1,20. Hral som na Expekte pod nickom „elladan11“ a na Titanpokri pod nickom „elladan1“. Na Expekte som odohral dokopy 2207 SNG-čok, na Titane len 329.

Paradoxom je, že som po týchto turnajoch bol v podstate v mínuse okolo 55 dolárov, ale vďaka rôznym bonusom, freerollom a promo akciám som vybudoval $200 bankroll, ktorý som na začiatku septembra minulého roka vložil na fulltiltpoker + $50 som si tam nechal poslať od pokerstrategy.
Tam som hrával dvoj dolárové turbá a v rámci čistenia bonusu aj super turbá a momentálne hrávam $6,50 9-man turbo SNG. Príležitostne si zahrám aj MTT turnaje a skúšal som aj cash game. Môj najväčší MTT úspech je $134,46 za 313.miesto v miniFTOPS XIX evente #9.
Na fulltilte hrávam pod prezívkou „1ShiftyKid1“

Za full tilt points si vymieňam za „Steps tickety „ najčastejšie Step 2 a podarilo sa mi dostať na Step 6 v hodnote $640, ktorý som uchovával až do včera kedy som sa rozhodol použiť ho na kvaldu na FTP series Espana.

Hrali sme 15 a traja brali „balíček“ v hodnote $3200. V podstate väčšinu turnaja som mal podpriemerný stack alebo aj najmänší stack. Asi najkľúčovejšie ruka turnaja bola keď som ako short stack na BB s okolo 5-7BB dorovnával push od SB s 55 na ruke a uluckoval som coinflip proti AJo.