Kaprov rybník

Píšte si svoj pokrový blog/denník a pomáhajte si s ostatnými hráčmi

Kaprov rybník

Odoslaťod kapor 03 Aug 2013 22:50

Ahojte pokerportalisti. Najnovšia diskusia o úpadku pokerportalu ma presvedčila, že som si mal už dávno založiť blog. Tak ho zakladám dnes. PP mám rád, dlho to tu čítam. Obdivujem starých harcovníkov, ktorí majú aj po rokoch stále chuť tu radiť novým hráčom. A aj keď som aj ja len začiatočník a nemám ako inak prispieť, aspoň skúsim rozšíriť počet aktívnych blogov a možno časom budem schopný aj ja niekomu rozumne poradiť. Budem vďačný za každú radu v mojich chabých pokusoch stať sa raz v ďalekej budúcnosti poker pro :)

Rád čítam o tom, ako iní hráči začínali s pokrom. Čím podrobnejšie, tým lepšie. Takže v spoileri je môj historický román o tom, ako som prišiel k pokru.

Spoiler:
Do 28.3.2011 som si myslel, že poker bola nejaká kartová hra vo westernoch z Divokého západu. V ten deň som dostal link na kaktusov blog na sme.sk. Matne si spomínam, že nasledujúce dni išla v práci moja produktivita prudko dole a dalo to veľké úsilie, aby som sa zas dostal do bežných obrátok a nečítal len o pokri.

Objavil som pokerportal. Naštudoval som big stack strategy z pokerstrategy, spravil test, dostal $50 na full tilt. Nechcel som nikdy vrážať do pokru vlastné prachy a bál som sa, že to hneď bustnem. Takže som si najprv stiahol nejaký soft na offline poker proti počítaču a hral som, až kým som nedostal do hlavy celý starting hands chart.