r3mus-ov blog

Píšte si svoj pokrový blog/denník a pomáhajte si s ostatnými hráčmi

r3mus-ov blog

Odoslaťod r3mus 24 Mar 2010 15:01

zdravím vás,
[na začiatok by bolo vhodné upozorniť, že som pokrový začiatočník a zhodou okolností je toto môj prvý blog. prípadná kritika môjmu egu neuškodí, vždy sa to odomňa odrazí.]
ak ste si prečítali úvodné upozornenie a beriete na seba všetky riziká spojené s čítaním môjho blogu, smelo pokračujte... ;)

kým sa ale dostanem k hre cítim potrebu priblížiť vám môj pokrový príbeh. začalo sa to po dobrovnoľne-nedobrovoľnom odchode z brna niekedy po prvom semestri (február 2010). vtedy som sa evidoval na úrade práce. ako nezamestnaný som mal veľa voľného času a v snahe vyhnúť sa robote som vyskúšal všetko možné od hrania v klube (ako DJ) cez počítačovú grafiku až po forex :D než som si tým prešiel (a to netrvalo ani mesiac) som sa prvý krát stretol s pokrom - na facebooku ;) páčilo sa mi to tam, ale žiaľ jediné spoločné s pokrom to malo pravidlá.

a teraz sa konečne dostávam k online hraniu. môj úplne prvý deposit na FT bol 10$ som dokázal prehrať v priebehu jedného dňa, povedal som si že poker je len o náhode a že sa k tomu už nevrátim. asi po týždni som prehodnotil svoju situáciu, pozrel som si nejaké inštruktážne videá, už som aj dokonca stretol s bankroll managmentom, ale zavrhol som ho s tým že ma bude brzdiť v ziskoch. so svojím druhým depositom (30$) som vydržal už o niečo dlhšie, dokonca som sa dostal do zisku. naštastie som urobil v tom čase rozumný ťah - vybral som si všetkých 30$ a nechal som si tam len zisk. ten som ešte v ten deň prehral a tých 30 $ som prehral priebežne na rôznych herniach (bol som v tom že full tilt je proti mne :D ) a bol som zase na nule. vlastne v mínuse.