NL25 session review prosba

Všetko, čo sa týka Texas Holdem cash games

NL25 session review prosba

Odoslaťod pokpleja 25 Aug 2012 15:45

Ahojte, som tu neznamy no obraciam sa na vas s takouto prosbou. Poker hram uz dlhsie no cele moje hranie je NL10->NL25->NL10 a dokola, nedokazem sa na 25ke udrzat, robim stale tie iste chyby a proste to nejako nejde. S NL10 problemy nemam a neverim ze ta 25ka je az tak tazsia, no proste to nejde. Akonahle sa vratim na NL10, podari sa mi ziskat roll a vzdy znova cast pustim ked chcem ist vyssie. Chcem sa zdokonalovat a nie stale trcat na desine, i ked ta mi ide lepsie. Preto by som vas chcel poprosit, ci by sa nenasiel niekto, kto by sa pozrel na moju session, staci kludne len par ruk a zhodnotil, co vlastne robim stale zle. Ta posledna trvala asi dve hodiny, odohral som 2k ruk a skoncil som tak -1BI no aj to som mal zrejme viac stastia ako rozumu. Niektore chyby si uvedomujem, boli aj z nepozornosti, ale ostatne su tam niekde skryte. Ak by sa niekto nasiel, kto by mal cas a presiel z toho par ruk a napisal komentar, bol by som velmi velmi vdacny. Viem, ze dnes nerobi uz nikto nic zadarmo, no ale financne zaujimavu odmenu asi ponuknut nedokazem. Tak to skusam aspon takto.. ak sa niekto najde, prosim ozvite sa mi do PM a poslal by som vam HH..

este raz dakujem pekne za pripadneho odvazlivca ;)

:gl:
Obrázok používateľa
pokpleja

Príspevky: 213
Založený: Feb 2011
Poďakoval/li: 6 krát/12 krát
Karma: 0

Re: NL25 session review prosba

Odoslaťod TomMolivan 25 Aug 2012 16:59

pošli
Obrázok používateľa
TomMolivan

Príspevky: 1503
Založený: Máj 2008
Poďakoval/li: 167 krát/245 krát
Karma: 28

Re: NL25 session review prosba

Odoslaťod 3flash3 26 Aug 2012 19:02

Nechcem, aby si to zobral v zlom, ale to, že ti niekto prejde 10 HH a poukáže na prípadnú chybu v danej ruke, ti nejako výrazne nepomôže. Do rovnakej situácie sa dostaneš možno ešte raz v živote, keďže v pokri je toľko neznámych, že každá situácia je špecifická a rozhodujú detaily, ktoré majú dramatický vplyv na zahratie ruky, aj keď sa môže zdať na prvý pohľad rovnaká.

Prejdenie pár HH nebude mať prakticky žiadny dopad na tvoju hru, aj keď si možno uvedomíš, že si niečo spravil v určitej partii zle, ale tvoja celková hra sa kvôli tou nejako nezmení. Najprv treba začať optimalizovať svoju hru preflop, aby si hral štýlom, ktorý dokáže zarábať peniaze a potom začať rozvíjať svoju postflop hru.
V neposlednom rade ide hlavne o tvoje pokrové myslenie (to je to najdôležitejšie), ktoré sa nebude vyvíjať iba prezeraním HH, ale skôr počúvaním skúsenejších hráčov (napr. coachov), ktorí sú od toho, aby ťa naučili v prvom rade pokrovom myslieť, aby si neskôr vedel sám rozoznať a zistiť, kde máš leaky, kde si spravil chybu, optimalizoval svoju hru. A vedel potom aplikovať ich rady vo svojej hre a v situáciách, ktoré sú podobné tým čo si preberal v HH, ale líšia sa určité detaily na základe ktorých musíš ty vďaka svojmu poker IQ upraviť line, ktorá sa javí ako dobrá (ktorú ti možno poradil nejaký hráč alebo coach), aby bola čo najideálnejšia.

Každopádne si mohol tie HH rovno postnúť na fórum. Myslím, že by sa tu našlo pár ľudí, čo by ti hodili komentár so svojím názorom. Alebo skúsiť natočiť video, čo tiež nie je zlá možnosť.

Viem, že si písal, že si pravdepodobne nemôžeš dovoliť coacha, len som chcel poukázať na to, že prejdením pár rúk sa nespravia zázraky s tvojou hrou a nezačneš zrazu beatovať nejaký level, ktorý sa ti doteraz nedarilo. Poker je ťažká hra a chce to čas, odhodlanie a silnú vôľu, aby sa dostavil požadovaný výsledok.

GL man! :gl:

Za tento príspevok od 3flash3 poďakovali - 2:
pokpleja, tucniak