Software pre SNG turnaje

Ak si neviete rady s niečím ohľadom pokru, opýtajte sa

Software pre SNG turnaje

Odoslaťod bihac101 31 Máj 2015 11:22

Čaute.

Doteraz som bol rekreačný hráč pokru (teda hral som hocikedy hocičo, niekedy aj pár mesiacov nič). Toto však chcem zmeniť (nehovorím, že sa tým chcem teraz živiť) a chcem začať hrať NLH SNG turnaje 9max turbo. Začnem s najnižšími BI na PS (0,5$). Tento formát mi najviac vyhovuje. Začínam pozerať nejaké videá a čítať fóra. Chcem skúsiť HM2, vyzerá to ako fajn program.
Len ma zaujíma, či funguje aj na SNG turnaje. Občas si možno zahrám aj NLH MTSNG180. Je mi jasné, že sa tu už takáto téma niekde objavila, ale naozaj mi príde zbytočné prechádzať niekoľko desiatok strán tém. Ide mi o osobné skúsenosti hráčov SNG turnajov s týmto, či iným programom. Vopred Vám ďakujem za rady páni.

P.S.: Nebuďte na mňa zlý, som len začiatočník :fish: :fish: :fish: :dzejkej: :dzejkej: :dzejkej:
bihac101
 
Príspevky: 7
Založený: Dec 2013
Poďakoval/li: 0 krát/1 krát
Karma: 0

Re: Software pre SNG turnaje

Odoslaťod haman 31 Máj 2015 11:31

HEM2 funguje na SNG.
haman
 
Príspevky: 2068
Založený: Apr 2010
Poďakoval/li: 853 krát/189 krát
Karma: 25

Re: Software pre SNG turnaje

Odoslaťod matiapag 31 Máj 2015 12:14

Ak by si chcel, mam jednu licenciu na HEM 2 Small Stakes, ktorá ti stačí po turnaje s buy-inom do $11. Kupil som si cely program za $59.99, no to su licencie na 2 PC a ja pouzivam len jednu, tak tu jednu by som ti predal :)
Obrázok používateľa
matiapag
 
Príspevky: 2450
Založený: Aug 2009
Poďakoval/li: 170 krát/132 krát
Karma: 28

Re: Software pre SNG turnaje

Odoslaťod bihac101 31 Máj 2015 19:18

Ďakujem za odpovede. :poklona: A matiapag, tvoja ponuka ma zaujala. Ako ťa skontaktujem?
bihac101
 
Príspevky: 7
Založený: Dec 2013
Poďakoval/li: 0 krát/1 krát
Karma: 0

Re: Software pre SNG turnaje

Odoslaťod matiapag 31 Máj 2015 19:25