CZ/SK blog by Zdeno

Píšte si svoj pokrový blog/denník a pomáhajte si s ostatnými hráčmi

CZ/SK blog by Zdeno

Odoslaťod Zdeno 01 Júl 2009 08:56

Zdravím,

vzhledem k tomu, že jsem se rozhodl znovu (podrobnosti viz níže) začít hrát poker a tentokrát snad i trošku vážněji, rozhodl jsem se i začít psát blog a být víc aktivní na fórech, které pravidelně sleduji (PG.cz, PP.sk).

Takže krátce o sobě: Jmenuji se Zdenek (ovšem každý mi říká Zdeno), je mi 21, pocházím z Orlové, ale od 18 žiju s přítelkyní v Brně, kde studuju práva na MU.

Začátky

Předtím, než jsem začal hrát poker, jsem se krom jiného věnoval valuebettingu, a odtud jsem se vlastně dostal i k prvnímu okušení nějakého dolarového SNG na bwinu. To mohlo být někdy před rokem a kousek. Pak taková ta klasika, nějaké ty dolarové SNG (tou dobou jsem opravdu nevěděl nic o tom, že 1+0.20 není moc fajn), freerollky…

„Kariéra - online“

Nyní tomu bude přesně rok, kdy jsem začal brát poker řekněme trošku vážněji a v červenci 2008, když jsem měl o prázdninách dost času a krátce před tím jsem objevil jako první právě Pokergamers, jsem začal hrát NL10 na bwinu. Hra na 6 stolech překvapivě nesla a tak jsem si ještě ten měsíc objednal 24palcový širokoúhlý monitor a začal hrát víc stolů (10-12, což byl max), konečně bez překrývání.

Dál se vcelku dařilo, v září jsem přešel na Tower, takže bonusky hodně pomohly. Bohužel jsem ale byl nucen často cashoutovat, jelikož jsem poker prakticky vyměnil za sázení a potřeboval jsem často něco kupovat při zařizování, atd. Hodně úspěšně (na NL10 poměry) jsem hrál asi 6 měsíců, když cashouty a jiné události znamenali pauzu. Poslední měsíc nebo dva jsem hrál (jelikož se nedařilo na cashce) DoNy.